Dag 0 – Ontvangstcomité - Reisverslag uit Bakel, Nederland van Amber Es - WaarBenJij.nu Dag 0 – Ontvangstcomité - Reisverslag uit Bakel, Nederland van Amber Es - WaarBenJij.nu

Dag 0 – Ontvangstcomité

Door: Amber van Es

Blijf op de hoogte en volg Amber

22 Februari 2015 | Nederland, Bakel

Ja! We zijn vertrokken! En wat een show was dat!

But first things first. Vanochtend zijn we weer veel te vroeg opgestaan; ik heb mijn kussen nog een laatste knuffel gegeven en mijn kleding verwelkomt die ik de komende maanden elke dag aan mag. Hierna alle tassen gepakt die we gisteren nog gepakt hadden en in de propvolle auto proppen. Heel handig eerst de matrassen eruit halen, tassen erbij en de matrassen er weet bovenop. Daar zijn we inmiddels al heel bedreven in geworden, aangezien we dit de afgelopen dagen constant hebben mogen doen. Nu liggen ze er zo in dat we overal bij kunnen en ze er niet meer uit hoeven.

Zo! Een lekker uitgebreid ontbijt. Een laatste doekje door het huis. En on y va! Dat ging gelukkig wel 5 km goed. Daarna hoorde we een grote knal van alle jerrycans die tegen de deur van de bestuurderskant van de auto botste. Oeps! Toch de spanbanden anders vast moeten doen. Gelukkig gebeurde het net voor een parking, dus wij konden eraf om alles weer vast te maken. Zo kwamen we, zoals wel bekend is bij ons, een brabants kwartiertje te laat aan.

Eindelijk aangekomen in Bakel stond er ontvangstcomité Ter Brugge. We werden als sterren onthaalt met een heuse fotoshoot. Eerst in de auto. Kan je je het voorstellen? Vier van die 20L jerrycans opgepropt met mij erbij op de bijrijders stoel? En dan willen ze mij ook nog ergens op de foto vinden? En daarna ging de fotoshoot verder voor de auto. Gelukkig was mijn zwager, RJ, er ook nog bij. Dus hebben we met zijn tweeën een heuse zonnedans gedaan voor de auto. Voornamelijk omdat zo steenkoud was in Bakel en omdat Jan voor goede muziek had gezorgd. Bedankt Jan!!! (Jan is de organisator van Go For Africa.)

p.s. Volgens mij stond ik net voor de foto met al die jerrycans, al naast de auto. Zo snel ben ik die auto uit gesprongen. Ssttt….

Mijn ouders kwamen op een mooie tijd aan. We begonnen ons net te vervelen. Gelukkig bestond de fotoshoot van mijn ouders uit twee foto’s. Daarna kwam Jan aankondigen dat we de kroeg in moesten voor de opening. Iedereen kreeg de gelukwensen, een lunchpakket en kaartje met een mooi Go For Africa gedichtje.

Hierna met zijn allen weer naar buiten gegaan en veel geknuffeld. De burgemeester van Bakel is persoonlijk elke auto afgegaan om iedereen persoonlijk succes te wensen. Waarschijnlijk zijn wij dus op tv gekomen bij omroep Brabant. Daarna mochten alle Jeeps over de startwagen rijden en alle andere auto’s om de start heen. Geheel officieel zijn onze voorrijders team Erik en Stef gedoopt met champagne op de auto.

  • 24 Februari 2015 - 22:49

    Monique:

    Hallo ,

    Daar ben ik weer even....
    Ik had geen mails gekregen..
    Heb mij nu opnieuw aangemeld ...
    En hoop dus de mail te ontvangen....

    Je schrijft erg leuk Amber...
    Kan mij voorstellen dat het voor jullie .....AL dat FOTOOS maken niet echt leuk is.....
    Maar daar wij jullie een poos moeten missen,wilden wij jullie GRAAG op een foto ,,vast leggen,,
    En zowel Iris ,als ik vinden het leuk het leuk om familie ,,vast te leggen,,

    Vond het verder erg leuk hoe het ,,feestje,,van iedereen uitzwaaien ERG leuk gedaan is ..
    Kijk weer erg uit naar de volgende mail.
    LEUK
    Veel plezier onderweg.....
    Ben benieuwd waar jullie dan over praten...
    Dag lieverds

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amber

Actief sinds 13 Feb. 2015
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 7345

Voorgaande reizen:

22 Februari 2015 - 20 Maart 2015

Goes For Africa

Landen bezocht: