Goes For Africa - Reisverslagen van Amber van Es - WaarBenJij.nu Goes For Africa - Reisverslagen van Amber van Es - WaarBenJij.nu

Goes For Africa

Lieve lezers van dit blog! Mijzelf omschrijven kan ik met drie woorden: Sporten; knuffelen en studeren. Ik ben Amber van Es, 24 jaar oud. Ik woon met Jeroen in Eindhoven en ik studeer in Amsterdam. Hiernaast werk ik bij DELA uitvaartverzekeringen en geef ik vier avonden training op het studentensportcentrum in een leuke turngroep en bij mijn cheerlead squad. Mijn ervaring die ik op wil doen in Afrika is om eens zonder planning en drukte te leven. Mijn droom is om ooit in mijn leven een jaar vrijwilligerswerk te gaan doen. Dit lijkt mij een goede warming-up om te kijken of ik daar überhaupt wel geschikt voor ben.

De reis Goes For Africa doe ik onder de vlag van Stichting Djenné. Wij reizen met 6 personen en drie auto's naar Djenné in Mali. Ons doel is om alle drie de auto's te sponsoren aan de schoolcampus van Djenné.

Recente Reisverslagen:

19 Maart 2015

Dag 25 – We gaan ervoor!

18 Maart 2015

Dag 24 – Eindelijk in Mali

17 Maart 2015

Dag 23 – Gatenkaas

16 Maart 2015

Dag 22 – Senegalese jurk

15 Maart 2015

Dag 21 – Schildpadden dorp
Amber

Actief sinds 13 Feb. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7329

Voorgaande reizen:

22 Februari 2015 - 20 Maart 2015

Goes For Africa

Landen bezocht: